Câți ani de garanție au produsele?
În conformitate cu normele de garanție ale Uniunii Europene, putem oferi o garanție de 2 ani pentru persoane fizice și o garanție de 1 an pentru companii și întreprinderi.Cu toate acestea, durata garanției poate fi stabilită de producător.
Cât de repede gestionăm cazurile de garanție?
Vom investiga cazurile de garanție odată ce acestea au fost raportate și vom răspunde în termen de 48 de ore după aceea cu un răspuns cu privire la măsurile ulterioare care trebuie luate în funcție de caz.
Ce cazuri sunt acoperite de garanție?
Putem oferi o garanție numai dacă produsul pe care l-ați achiziționat a fost utilizat conform destinației sau dacă nu este vorba de o defecțiune datorată uzurii unei piese de uzură.
Care este procedura pentru o cerere de garanție?
După notificare, vom evalua ce trebuie făcut în legătură cu cazul de garanție.
Vom raporta problema producătorului și, odată ce vom avea informațiile necesare pentru a rezolva problema, vom lua măsuri în termen de 14 zile de la primirea feedback-ului producătorului.
Acest timp poate fi afectat de factori precum achiziționarea de piese pentru reparațiile în garanție.
De asemenea:
În interesul unei execuții rapide, este posibil să solicităm clientului nostru să efectueze o simplă înlocuire a pieselor, care va fi furnizată de Agrohof Ltd.
Acest lucru se face în urma unui acord prealabil și fără pierderea garanției.
Pentru a identifica problema cât mai ușor și mai detaliat posibil, Agrohof Ltd. poate solicita clientului să furnizeze fotografii sau imagini în mișcare.
În ce cazuri există o pierdere prematură a garanției?
Garanția va fi pierdută prematur în cazul în care produsul nu este utilizat în scopul pentru care a fost conceput, precum și în cazul în care mașina este reconstruită și acest lucru nu este convenit și aprobat în scris în prealabil.
Include garanția posibilitatea de a efectua reparații la fața locului?
Reparația la fața locului poate fi efectuată în cazurile în care reparația o impune sau în cazul în care procesul de reparație nu poate fi efectuat în alt mod.
Pentru a accelera procesul de reparație, acesta se desfășoară la sediul Agrohof SRL, unde se pot stabili situațiile de garanție în cauză.
În cazul în care se consideră că reparația este în afara garanției, costul acesteia va fi suportat de către client. Clientul este, de asemenea, responsabil pentru procesul de încărcare și descărcare.
Pentru a accelera procesul, Agrohof Ltd. poate solicita clientului ca, după ce defectul a fost corectat, să ridice produsul reparat de la sediul său.
Cine este responsabil pentru livrarea produsului reparat?
În interesul rapidității serviciului, este responsabilitatea clientului să livreze produsul la sau de la site, dacă Agrohof Ltd. solicită acest lucru. Clientul este responsabil pentru încărcarea și descărcarea produsului.
Garanția acoperă rugina de suprafață?
Dezvoltarea ruginii și a defectelor de suprafață este puternic influențată de factorii climatici, meteorologici și de alți factori externi, prin urmare Agrohof Ltd. nu poate considera acest tip de problemă ca fiind un caz de garanție.
Garanția acoperă și piesele de uzură?
Agrohof Ltd. nu oferă o garanție pentru piesele de uzură, înlocuirea acestora și orice defecțiuni rezultate sunt responsabilitatea clientului.
De ce există doar o garanție de 1 an pentru majoritatea aparatelor?
Durata garanției este stabilită de către producători.
Acest lucru nu este la discreția Agrohof Ltd., motiv pentru care majoritatea produselor au o garanție de 1 an.
Ce piese sunt acoperite de garanție?
Garanția acoperă toate piesele din fabrică care nu sunt considerate piese de uzură. Piesele care nu sunt de fabrică sau de uzură nu sunt acoperite de garanția noastră.
Cât timp este nevoie pentru a raporta un eșec?
Agrohof Ltd. își îndeamnă cu tărie clienții să raporteze orice defecțiune sau problemă imediat după ce aceasta apare, deoarece aceasta este cea mai rapidă modalitate de a investiga cazul de garanție și de a corecta problema.
Dacă, în ciuda acestui fapt, continuați să utilizați produsul defect sau problematic, acest lucru va fi considerat ca fiind o utilizare necorespunzătoare și va anula garanția.
Garanția nu este invalidată dacă instalez singur produsul?
Nu, clientul este responsabil pentru procesul de instalare. În cazul în care apar probleme cu instalarea sau punerea în funcțiune, vă rugăm să le raportați!
Cum putem determina dacă produsul este sau nu în garanție?
Agrohof Kft. poate solicita clientului să îi transmită materiale sub formă de imagini și imagini în mișcare. În primă instanță, vom examina problema, fotografiile și înregistrările video trimise împreună cu notificarea și le vom transmite producătorului. În cazul în care acestea nu sunt suficiente pentru a determina garanția, problema va fi investigată la sediul Agrohof Ltd. și cazul de garanție va fi evaluat pe această bază.
Cum funcționează procesul de returnare?
În cazul în care are loc o situație de returnare, aceasta este posibilă numai și exclusiv pentru produse noi, neutilizate. Agrohof Ltd. nu este responsabil pentru costul returnării. În cazul în care se returnează un aparat folosit, prețul acestuia va fi rambursat la un preț redus în funcție de gradul de utilizare.